Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 66, listelenen: 29-48
-
Haber fotoğraflarında suriyeli mültecilerin temsili: Suriye olaylarının anadolu ajansı almanaklardaki fotoğraflar üzerinden incelenmesi
(International Balkan University, 2019)Çağımızın en hızlı gelişim alanları arasında görülen iletişim teknolojileri, toplumları değiştiren ve dönüştüren etkilerinin yanı sıra farklı bir kültürün oluşumuna da zemin hazırlayabilmektedir. Günümüzde, gelişen yeni ... -
Identity and perceptions of procedural justice in the courts in Turkey: Ethnic and political factors
(Scientific Studies Association, 2022)Procedural justice, which is about the fairness of procedures that the legal authorities use in their interactions with the public, is an important determinant of people’s general evaluations of these authorities. Based ... -
Increasing customer satisfaction in strategic communication studies: Excellence awards in the transportation sector
(Springer, 2020)As a partner of the European Foundation for Quality Management (EFQM), KalDer (Quality Foundation) annually gives Excellence Awards to companies and non-governmental organizations operating in various sectors as a result ... -
Increasing efficiency of energy saving policies in the future: Corporate social responsibility projects
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2021)Creating awareness and consciousness about energy saving, which are the most important topic of our era, rank among ultimate duties of media. Technological developments and new areas of the digital worlds provide advantages ... -
Interpersonal communication and impression management in digital environments: An examination on Tiktok
(Erciyes University, 2022)Interpersonal communication and communication processes have evolved as a result of the widespread use of digital communication technology. In these situations, people display how they present themselves and engage with ... -
İran’da devrim sonrası sinema: İbrahim Hatemikiya filmlerinde devrim düşüncesi, cephe ve “hüviyet” inşası
(2020)İran, 1979’da gerçekleşen İslam Devrimi’nden sonra yeni bir yapılanma sürecine girmiştir. İslami bir kimliğe sahip olan devrim, sinema üzerinde de etkisini göstererek, sinemanın konumlandırılma ve biçimlendirilme süreçlerinde ... -
Kriz iletişimi bağlamında united airlines overbooking krizinin incelenmesi
(Manisa Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2021)Markalar, ortaya çıktıkları günden bu yana toplumla ve tüketicilerle etkileşim halinde olmuştur. Bunun sonucu olarak çeşitli faktörlerin (çalışan, rakip, tüketici, doğal afet vb.) etkisiyle çeşitli krizler yaşamışlardır. ... -
Kültürel gösterge olarak türkülerin reklamlarda kullanılması: Turkcell’in “Çok çekiciyiz” reklamının göstergebilimsel çözümlemesi
(2020)Kültürel motifler barındıran reklamlar, insanların günlük yaşantılarının hemen her alanına nüfuz etmektedirler. Reklamda görme duyusuna hitap eden unsurlar renkler, nesneler, yazılı ifadeler iken; duyma duyusuna hitap eden ... -
Media literacy in a changing process in Turkey
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019)This study intends to understand and explainadaptation education to media in changing process in Turkeywhich is uttered with “media literacy” concept. The historicaldevelopment of media literacy, is approached three ... -
Media representation of sports in Turkey: The example of Hürriyet and Sabah newspapers
(Peter Lang AG, 2017)... -
Medya sağlık okuryazarlığında küresel ortaklık arayışları
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020)Bu çalışmada, dünya ve Türkiye’de medyanın, sağlık okuryazarlığına etkisinin anlaşılması ve açıklanması amaçlanmaktadır. Ülke bazında toplanan verilerle Amerika Birleşik Devletleri (ABD), Avrupa Birliği (AB) ülkeleri ... -
Metaverse teknolojisi kullanımının McLuhan’ın Teorileri ve yaklaşımları ile analizi
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2022)Bu araştırmanın amacı geleceğin interneti olarak görülen metaverse kavramını ve kullanımını Ready Prayer One filmini ve Marshall McLuhan’ın Medya Ekolojisi teorisini ve McLuhan yaklaşımlarını kullanarak incelemektir. ... -
Mobil bankacılıkta pazarlama iletişimi: Chatbot tasarımlarında antropomorfik özelliklerin karşılaştırmalı analizi
(İnönü Üniversitesi, 2022)Günümüzde giderek daha fazla banka pazarlama iletişimi kapsamında chatbotları mobil uygulamalarına entegre etme eğilimindedir. Bankalar için bu entegrasyon müşterileriyle iletişimde kalmanın ve aynı zamanda maliyetleri ... -
Multidisciplinary approaches to ethics in the digital era
(IGI Global, 2021)The digital era has redefined our understanding of ethics as a multi-disciplinary phenomenon. The newness of the internet means it is still highly unregulated, which allows for rampant problems encountered by countless ... -
Narsisizm ve selfie paylaşımı ilişkisi üzerine nicel bir araştırma
(2019)Narsisizm ile selfie paylaşım ilişkisini incelemeye yönelik gerçekleştirilen çalışmalarda kullanıcıların sosyal paylaşım sitelerini ne amaçla kullandıklarının incelendiği tespit edilmiştir. Özellikle, daha önce yapılmış ... -
Özçekim kültürünün yükselişi: Dijital yerlilerin ve dijital göçmenlerin sosyal medyada özçekim paylaşım tutumlarının karşılaştırılması
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)Özçekim, modern bir otoportre şeklidir. Özçekimle ilgili benliğin sunumu; narsisizm, eğlence, sosyal etkileşim, lüks tüketim, cinsiyet, özsaygı, tüketim kültürü, sosyal medya bağımlılığı ve kimlik oluşumuyla ilgili ... -
The rapid diffusion of fake news: An analysis of content on migration, refugees, and conflict on international fact-checking platforms
(İstanbul University, Communication Faculty, 2023)After the 2016 election campaign of the former United States President Donald Trump in 2016, the concepts of post-truth, disinformation, misinformation, and malinformation gain popularity. This study examines fact-checking ... -
The role of environmental journalism in raising awareness on energy efficiency
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2022)Forming public opinion and education functions, which are among the functions of the media, are an issue that should be given great sensitivity today. What should be understood from media education is that the content of ... -
The role of media literacy in setting media awareness: A study towards university students
(2020)Technology always develops and changes at a dizzying pace and causes mobile devices to evolve as well. Mobile devices that have grown to be extensions of individuals, became indispensable elements of daily life. So much ... -
Sağlık iletişiminde sektörel tespitler
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Sağlık iletişimi ya da sağlıkta iletişimde öncelikli olarak bir bağlam/kapsam durumu söz konusu olmaktadır. Bir tamlama olarak kullandığımızda, doktor-hasta, hasta-doktor, kişilerarası iletişim, kurumsal iletişim, kitle ...