Browsing İletişim Fakültesi by Issue Date
Now showing items 1-20 of 67
-
Taksim gezi parkı protestolarının medya-siyaset ilişkisi çerçevesinde değerlendirilmesi
(2016)Bu çalışmanın amacı medya-siyaset ilişkisini; 'medyanın siyaseti etkileyerek yönettiği' ve 'siyasetin medyayı kendi hedeflerine ulaşmak için baskı altına aldığı' yaklaşımlarını konu edinerek incelemektir. Medya-siyaset ... -
Türkiye’de köşe yazarlığı olgusunun tarihsel izleği
(Marmara Univ, Fac Communication, 2016)Köşe yazarlığı, gazeteciliğin vazgeçilmez alt alanlarından birisi olarak basın tarihinde ve günümüzde belirgin bir yere sahiptir. Bu yüzden köşe yazarlığı olgusunu köşe yazılarının içeriği bağlamında araştırmalara konu ... -
Football in Turkey
(Peter Lang AG, 2017)Football is a complex and dynamic phenomenon that needs to be examined in various social and historical contexts. It is influenced by social, economic, political and cultural factors while it also affects social life. As ... -
Media representation of sports in Turkey: The example of Hürriyet and Sabah newspapers
(Peter Lang AG, 2017)... -
A comparative study on attitudes towards SMS advertising and mobile application advertising
(Inderscience Enterprises Ltd, 2017)The objective of the present study is to determine the major factors influencing consumers' attitudes towards two major types of mobile marketing activities: SMS advertising and mobile application advertising. It also ... -
Factors affecting health tourism and international health-care facility choice
(Emerald Group Publishing Ltd., 2017)Purpose: Health-care tourism has become a major industry in the past decade. Following the increasing activity in health-care tourism, the decision-making process of consumers in choosing an international health-care ... -
Ebrû sanatı ve bir ritüel deneyimi olarak ebrû yapımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Son dönemde öne çıkan klâsik sanat dallarından biri olan ebrû, ilgi gören bir sanat olmasının yanında, bu sanatı gerçekleştiren kişiler açısından da önemli özellikler taşımaktadır. Ebrû’ya ilgi gösterenler, bu sanata gerek ... -
Sağlık iletişiminde sektörel tespitler
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Sağlık iletişimi ya da sağlıkta iletişimde öncelikli olarak bir bağlam/kapsam durumu söz konusu olmaktadır. Bir tamlama olarak kullandığımızda, doktor-hasta, hasta-doktor, kişilerarası iletişim, kurumsal iletişim, kitle ... -
Social media and social isolation: An analysis on relational communication satisfaction
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2019)Communication technologies have brought about differences and changes in social habits, cultures, and forms of communication. The communication of the individual with his / her environment and with the world is often ... -
Narsisizm ve selfie paylaşımı ilişkisi üzerine nicel bir araştırma
(2019)Narsisizm ile selfie paylaşım ilişkisini incelemeye yönelik gerçekleştirilen çalışmalarda kullanıcıların sosyal paylaşım sitelerini ne amaçla kullandıklarının incelendiği tespit edilmiştir. Özellikle, daha önce yapılmış ... -
Media literacy in a changing process in Turkey
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019)This study intends to understand and explainadaptation education to media in changing process in Turkeywhich is uttered with “media literacy” concept. The historicaldevelopment of media literacy, is approached three ... -
Haber fotoğraflarında suriyeli mültecilerin temsili: Suriye olaylarının anadolu ajansı almanaklardaki fotoğraflar üzerinden incelenmesi
(International Balkan University, 2019)Çağımızın en hızlı gelişim alanları arasında görülen iletişim teknolojileri, toplumları değiştiren ve dönüştüren etkilerinin yanı sıra farklı bir kültürün oluşumuna da zemin hazırlayabilmektedir. Günümüzde, gelişen yeni ... -
Dijital pazarlamada nesnelerin interneti: Giyilebilir teknolojiler
(International Balkan University, 2019)Pazarlama dünyası mobil kullanıcılara ulaşmaya çalışırken, işleri daha da karmaşık hale getirecek olan giyilebilir teknoloji pazarı ortaya çıkmıştır. Bu pazar, dijital pazarlama dünyasını büyük inovasyon yatırımlarına ... -
E-Retailing practices in mobile marketing: The case of getir application
(IGI Global, 2019)Today, the Internet has become a frequently-used tool in trading information, products, and services. Together with the transformations in the Internet, new media, and mobile technologies, the retail sector is also developing ... -
Bir eğitim aracı olarak çocuk dergileri: ‘‘Mavi Kırlangıç’’ çocuk dergisi
(2019)Medya, bireylere enformasyon akışı sağlamanın yanında kamuoyu oluşturma, kültüraktarımı, sosyalleştirme, siyasallaştırma v.b işlevlere de sahiptir. Medya, özellikleçocuk kitle dikkate alındığında bir eğitim aracı olarak ... -
Etoriksel analiz çerçevesinde spor kulübü başkan adaylarinin konuşmalarinin incelenmesi
(Uluslararası Balkan Üniversitesi, 2019)İkna kavramı, geçmişten günümüze sosyal bilim çalışmalarındaüzerinde sıkça durulan bir konudur. Günümüzde birçok önemlikonuşmacı, siyasi lider, akademisyen için güzel, etkili ve çarpıcıkonuşma yapmak önem teşkil etmektedir. ... -
Acquisition of financial literacy as a life skill: A study on financial literacy awareness of students
(IGI Global, 2019)Alongside the phenomena such as crisis, prosperity, etc., which emerged with the increase of global competition, the development of literacy levels has become critical. In the acquisition and development of financial ... -
Endüstriyel futbol ve futbolda teknoloji kullanımı
(TRT, 2019)Futbol endüstrisi, yıllar boyunca bazı stratejik ve sistemli adımların atılması sonucundameydana gelmiştir. Bu bağlamda, profesyonelliğin kabul edilmesi, büyük stadyumların inşaedilmesi, iktidarların oyuna yönelik ilgisi, ... -
Increasing customer satisfaction in strategic communication studies: Excellence awards in the transportation sector
(Springer, 2020)As a partner of the European Foundation for Quality Management (EFQM), KalDer (Quality Foundation) annually gives Excellence Awards to companies and non-governmental organizations operating in various sectors as a result ... -
Brand coolness in a competitive environment: An empirical study on starbucks Turkey
(Springer, 2020)Brand-consumer relationship is a major area of research for many years and many aspects of brand related concepts have been studied in different contexts. As being one of the fundamental brand phenomenons, brand personality ...