• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   [email protected]
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
  •   [email protected]
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 34

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

A Study of the learners metaphorical perceptions of literary genres 

Ekiz, Merve; Mutlu Kesen, Aynur (2016)
The perception of language has been studied from various aspects to date, whereas how students perceive literature remains today a less researched area. The quantity of qualitative research concerning the perception of ...
Thumbnail

Pre-service english language teachers' views of the effective teacher and teaching 

Kesen Mutlu, Aynur; Özkan, Yonca (2017)
Researchers in the field of foreign language teaching and learning have for a long time conducted studies of learners' perceptions regarding their perspectives, beliefs, thoughts, and values about language learning, the ...
Thumbnail

Aile katılımı ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması 

Ahmetoğlu, Emine; Acar, İbrahim Hakkı; Sezer, Türker; Akşin Yavuz, Ezgi (2018)
Bu araştırmanın amacı, Perry, Fantuzzo ve Munis (1997, 2002) ve Fantuzzo, Tighe ve Childs (2000) tarafından geliştirilen Aile Katılım Ölçeğini (AKÖ) Türkçeye uyarlamak, ölçeğin geçerlik ve güvenirlik analizlerini yapmaktır. ...
Thumbnail

Çocukluk dönemi duygusal istismarı ile depresyon arasındaki ilişkide erken dönem uyumsuz şemaların aracı rolüne ilişkin bir gözden geçirme 

Arslan, Reyhan (2016)
Çocuğun büyüme ve gelişmesini olumsuz yönde etkileyen her türlü davrany? olarak tanymlanabilen çocukistismary yüzyyllardyr var olan bir durum olmasyna kar?yn,ancak son yüzyylda tybbi ve sosyal açydan önem kazanmaya ...
Thumbnail

Rehberlik ve psikolojik danışmanlık öğrencilerinin okullardaki rehberlik servisini değerlendirmeleri 

Donat Bacıoğlu, Seda; Onat Kocabıyık, Oya; Malkoç, Asude (2017)
Bu çalışmanın temel amacı Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı'nda eğitim gören ikinci sınıf öğrencilerinin ilkokul, ortaokul ve lise düzeyindeki okulların rehberlik servisi ve rehberlik hizmetlerinin işleyişine ...
Thumbnail

Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere çarpma öğretiminde somut-yarı somut-soyut öğretim stratejisinin etkililiği 

Özlü, Özge; Yıkmış, Ahmet (Kalem Akademi, 2019)
Bu araştırmada zihinsel yetersizliği olan öğrencilere temel çarpma işlemlerinin öğretiminde doğrudan öğretim yöntemi ile sunulan somut-yarı somut-soyut öğretim stratejisinin etkililiğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu ...
Thumbnail

Sınıf öğretmenlerinin etkinlik hazırlama ve uygulama süreçlerinin değerlendirilmesi 

Koç, Mehmet Hilmi (İstanbul Kültür Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada sınıf öğretmenlerinin etkinlik hazırlama ve uygulama süreçlerinin değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Araştırma eylem araştırması olarak desenlenmiş olup nicel ve nitel veri toplama tekniklerinden yararlanılmıştır. ...
Thumbnail

Çocuk, teknoloji ve medya: Okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin görüşleri üzerine bir çalışma 

Veziroğlu Çelik, Mefharet; Acar, İbrahim Hakkı; Bilikci, Ceren Aleyna; Şahap, Gülşah; Yalvaç, Büşra Meltem (Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmanın amacı, okul öncesi ve ilkokul birinci sınıf öğretmenlerinin eğitim uygulamalarında teknoloji ve medya kullanımlarına ilişkin görüşlerini incelemek ve her iki öğretmen grubunun teknoloji ve medya kullanımları ...
Thumbnail

Değer odaklı yaşam ölçeği: Türk kültürüne uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması 

Çekici, Ferah; Aydın Sünbül, Zeynep; Malkoç, Asude; Aslan Gördesli, Meltem; Arslan, Reyhan (Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmada, Wilson ve Groom (2002) tarafından geliştirilen Değer Odaklı Yaşam Ölçeği’ nin (DOYÖ) Türk kültürüne uyarlaması, geçerlik ve güvenirliğin sınanması amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, yaşları 18-32 ...
Thumbnail

Children’s learning behaviors: Psychometric properties of the preschool learning behavior scale in Turkey 

Veziroğlu Çelik, Mefharet; Acar, İbrahim Hakkı (Ankara Hacı Bayram Veli University, 2018)
The purpose of the current study was to adapt the Preschool Learning Behaviors Scale (PLBS), which was developed by McDermott, Leigh, and Perry (2002) to Turkish and examine reliability and validation. The PLBS is a 29-item ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsInstitution AuthorORCIDTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryWoS Q ValueScopus Q ValuePublisherAccess TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsInstitution AuthorORCIDTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryWoS Q ValueScopus Q ValuePublisherAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAcar, İbrahim Hakkı (4)Arslan, Reyhan (4)Kılıç, Zeynep (3)Malkoç, Asude (3)Solhi, Mehdi (3)Taşören, Aslı Burçak (3)Veziroğlu Çelik, Mefharet (3)Akşin Yavuz, Ezgi (2)Arıcı Özcan, Neslihan (2)Kesen Mutlu, Aynur (2)... View MoreSubjectDepresyon (3)Activity Types (2)Confirmatory Factor Analyses (2)Depression (2)Dil Öğrenimi (2)Doğrulayıcı Faktör Analizi (2)Early Childhood (2)Etkinlik Türleri (2)Inclusion (2)Language Learning (2)... View MorePublication Typearticle (34)Languagetur (24)eng (10)Publication Category
Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (34)
Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (34)Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (1)Date Issued2020 (11)2018 (7)2016 (4)2017 (4)2019 (3)2021 (3)2022 (2)Full Text StatusWith Full Text (34)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide || Library || İstanbul Medipol University || OAI-PMH ||

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstabul, Turkey
If you find any errors in content, please contact: [email protected]

Creative Commons License
[email protected] by İstanbul Medipol University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

[email protected]:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.