Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Özçekim kültürünün yükselişi: Dijital yerlilerin ve dijital göçmenlerin sosyal medyada özçekim paylaşım tutumlarının karşılaştırılması
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)
Özçekim, modern bir otoportre şeklidir. Özçekimle ilgili benliğin sunumu; narsisizm, eğlence, sosyal etkileşim, lüks tüketim, cinsiyet, özsaygı, tüketim kültürü, sosyal medya bağımlılığı ve kimlik oluşumuyla ilgili ...
Sosyal medyada ebeveynlerin dijital yerlilere yönelik içerik paylaşımlarının dijital kimlik inşasındaki rolü
(Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Dijital dünyada ebeveynlerin çocuklarına yönelik mahremiyet ihlaline yol açan sosyal medya paylaşımlarına sıklıkla rastlanmaktadır. Bu durumun dijital sahnede kimlik inşa sürecinde etkili olduğu ve çocuklar üzerinde ...
Social reflections of renewable energy: Wind energy in Turkey
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2022)
The Renewable energy consumption is promoted nationally by various organizations and countries due to its environmentally friendly feature within the measures taken against the global climate crisis. Wind energy, which is ...
The role of environmental journalism in raising awareness on energy efficiency
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2022)
Forming public opinion and education functions, which are among the functions of the media, are an issue that should be given great sensitivity today. What should be understood from media education is that the content of ...
Digital activist movements for energy resources: The case of Greenpeace Turkey
(Springer Nature, 2022)
In this study, it is evaluated energy-related Twitter posts of Greenpeace Turkey, which is one of the most important and active NGOs in Turkey. The examples of tweet contents are investigated to the popularity ranking of ...