Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKesen Mutlu, Aynur
dc.contributor.authorÖzkan, Yonca
dc.date.accessioned08.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-08T20:18:40Z
dc.date.available08.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-08T20:18:40Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.citationKesen Mutlu, A. ve Özkan, Y. (2017). Pre-service english language teachers' views of the effective teacher and teaching. Mediterranean Journal of Humanities, 7(1), 213-231. https://dx.doi.org/10.13114/MJH.2017.332en_US
dc.identifier.issn2146-4812
dc.identifier.issn2148-144X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12511/418
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.13114/MJH.2017.332
dc.description.abstractResearchers in the field of foreign language teaching and learning have for a long time conducted studies of learners' perceptions regarding their perspectives, beliefs, thoughts, and values about language learning, the language teacher and language learners. The present study focused on Turkish preservice English language teachers' views regarding the characteristics required for an effective language teacher. The participants in the study were a total of 220 freshman students, aged between 18-20 years old, enrolled in an English teaching program. Data for this study was collected through student paragraphs and interviews and were analyzed by means of thematic analysis. The results suggest that language learners are mostly affected by both cultural and personal factors.en_US
dc.description.abstractYabancı dil eğitim ve öğretimi alanında yapılan basilica çalışmalar öğrencilerin dil öğrenimi hakkındaki inançları, tutumları ve düşüncelerini içermektedir. Bu çalışmanın amacı İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk üniversite öğrencilerinin etkili dil öğretmeninin özellikleri hakkındaki görüşlerini ortaya çıkarmaktır. Çalışmanın verilerini öğrencilerin yazdığı paragraph düzeyindeki metinler ve birebir görüşmeler oluşturmaktadır. Veri analizi tema çözümlemesi tekniğiileyapılmıştır. Bu çalışmanın katılımcıları yaşları 18 ve 20 arasında değişen 220 birinci sınıf İngilizce öğretmenliği lisans öğrencisidir. Bulgular dil öğrencilerinin etkili öğretmen kavramına ait düşüncelerinin kültürel ve kişisel faktörlere dayandığı yönündedir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectForeign Language Learnersen_US
dc.subjectLearners’ Perceptionsen_US
dc.subjectCultureen_US
dc.subjectEffective Language Teacheren_US
dc.subjectYabancı Dil Öğrencilerien_US
dc.subjectÖğrenci Algılarıen_US
dc.subjectKültüren_US
dc.subjectEtkili Dil Öğretmenien_US
dc.titlePre-service english language teachers' views of the effective teacher and teachingen_US
dc.title.alternativeİngilizce öğretmeni adaylarının etkili öğretim ve öğretmen üzerine yaklaşımlarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofMediterranean Journal of Humanitiesen_US
dc.departmentİstanbul Medipol Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimien_US
dc.authorid0000-0001-7032-6338en_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage213en_US
dc.identifier.endpage231en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster