Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Dijital dünyada yeni bir boyut: Metaverse kavramına ilişkin bir inceleme
(2023)
Bu çalışma kapsamında bir sosyal medya bileşeni olarak Youtube üzerinde yer alan Metaverse ile ilgili videoların, söylem analizi bağlamında incelenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaçla çalışmada Metaverse konulu videolar, ...
Beden olumlama kampanyaları: Z kuşağının yaklaşımına dair bir odak grup çalışması
(2023)
Tüketim kültürünün günümüzdeki taşıyıcısı moda endüstrisi, sadece akımları değil güzellik standartlarını da belirlemektedir. Yıllarca reklam kampanyaları ideal beden imajını temsil eden modeller kullanmıştır ancak markalar ...
Semiotic analysis of public service announcement on energy efficiency
(Emerald Group Publishing Ltd., 2023)
Energy, as the most valuable concept of today, works with all disciplines, gains momentum, and increases all kinds of studies on energy and consciousness on the subject. The media provides the most rapid and effective ...
Unveiling the Nexus of conflict, communication and media
(İstanbul University, Faculty of Communication, 2023)
...