Bölüm "İstanbul Medipol Üniversitesi, İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme Bölümü" İletişim Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Brand coolness in a competitive environment: An empirical study on starbucks Turkey
(Springer, 2020)Brand-consumer relationship is a major area of research for many years and many aspects of brand related concepts have been studied in different contexts. As being one of the fundamental brand phenomenons, brand personality ... -
Framing effects on renewable energy news
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2023)The use and development of renewable energy technologies and sources have become a significant policy incentive in many countries across the globe. Promoting renewable energy was already instituted in most nations, but ... -
Multidisciplinary approaches to ethics in the digital era
(IGI Global, 2021)The digital era has redefined our understanding of ethics as a multi-disciplinary phenomenon. The newness of the internet means it is still highly unregulated, which allows for rampant problems encountered by countless ... -
Sosyal medyada ebeveynlerin dijital yerlilere yönelik içerik paylaşımlarının dijital kimlik inşasındaki rolü
(Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Dijital dünyada ebeveynlerin çocuklarına yönelik mahremiyet ihlaline yol açan sosyal medya paylaşımlarına sıklıkla rastlanmaktadır. Bu durumun dijital sahnede kimlik inşa sürecinde etkili olduğu ve çocuklar üzerinde ...