Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 67, listelenen: 21-40
-
Endüstriyel futbol ve futbolda teknoloji kullanımı
(TRT, 2019)Futbol endüstrisi, yıllar boyunca bazı stratejik ve sistemli adımların atılması sonucundameydana gelmiştir. Bu bağlamda, profesyonelliğin kabul edilmesi, büyük stadyumların inşaedilmesi, iktidarların oyuna yönelik ilgisi, ... -
Energy crisis: An actual collapse? Energy crisis and apocalypse societies in popular films
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2024)This chapter is based on the claim that the energy crisis, frequently on the agenda for the last 20 years, has become one of the main issues of print and visual media. This study discusses two films, especially in 2015 and ... -
Environmental awareness in terms of public health: Corporate responsibilities
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2021)Environmental issues are basically caused by limitless consumption of the environment by people to gain more together with the increasing population in the world as well as valuing their individual interests above the ... -
Etoriksel analiz çerçevesinde spor kulübü başkan adaylarinin konuşmalarinin incelenmesi
(Uluslararası Balkan Üniversitesi, 2019)İkna kavramı, geçmişten günümüze sosyal bilim çalışmalarındaüzerinde sıkça durulan bir konudur. Günümüzde birçok önemlikonuşmacı, siyasi lider, akademisyen için güzel, etkili ve çarpıcıkonuşma yapmak önem teşkil etmektedir. ... -
Factors affecting health tourism and international health-care facility choice
(Emerald Group Publishing Ltd., 2017)Purpose: Health-care tourism has become a major industry in the past decade. Following the increasing activity in health-care tourism, the decision-making process of consumers in choosing an international health-care ... -
Football in Turkey
(Peter Lang AG, 2017)Football is a complex and dynamic phenomenon that needs to be examined in various social and historical contexts. It is influenced by social, economic, political and cultural factors while it also affects social life. As ... -
Framing effects on renewable energy news
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2023)The use and development of renewable energy technologies and sources have become a significant policy incentive in many countries across the globe. Promoting renewable energy was already instituted in most nations, but ... -
Gündemi twitlemek: Twitter’da enformasyon güvenilirliği üzerine bir araştırma
(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2021)Sosyal medya platformları son yıllarda kullanıcılar tarafından enformasyon kaynağı olarak kullanılmaktadır. Olağanüstü durumlarda ve kriz dönemlerinde sosyal medya platformları yoğun olarak kullanıcılar tarafından enformasyon ... -
Haber fotoğraflarında suriyeli mültecilerin temsili: Suriye olaylarının anadolu ajansı almanaklardaki fotoğraflar üzerinden incelenmesi
(International Balkan University, 2019)Çağımızın en hızlı gelişim alanları arasında görülen iletişim teknolojileri, toplumları değiştiren ve dönüştüren etkilerinin yanı sıra farklı bir kültürün oluşumuna da zemin hazırlayabilmektedir. Günümüzde, gelişen yeni ... -
Identity and perceptions of procedural justice in the courts in Turkey: Ethnic and political factors
(Scientific Studies Association, 2022)Procedural justice, which is about the fairness of procedures that the legal authorities use in their interactions with the public, is an important determinant of people’s general evaluations of these authorities. Based ... -
Increasing customer satisfaction in strategic communication studies: Excellence awards in the transportation sector
(Springer, 2020)As a partner of the European Foundation for Quality Management (EFQM), KalDer (Quality Foundation) annually gives Excellence Awards to companies and non-governmental organizations operating in various sectors as a result ... -
Increasing efficiency of energy saving policies in the future: Corporate social responsibility projects
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2021)Creating awareness and consciousness about energy saving, which are the most important topic of our era, rank among ultimate duties of media. Technological developments and new areas of the digital worlds provide advantages ... -
Interpersonal communication and impression management in digital environments: An examination on Tiktok
(Erciyes University, 2022)Interpersonal communication and communication processes have evolved as a result of the widespread use of digital communication technology. In these situations, people display how they present themselves and engage with ... -
İran’da devrim sonrası sinema: İbrahim Hatemikiya filmlerinde devrim düşüncesi, cephe ve “hüviyet” inşası
(2020)İran, 1979’da gerçekleşen İslam Devrimi’nden sonra yeni bir yapılanma sürecine girmiştir. İslami bir kimliğe sahip olan devrim, sinema üzerinde de etkisini göstererek, sinemanın konumlandırılma ve biçimlendirilme süreçlerinde ... -
Kriz iletişimi bağlamında united airlines overbooking krizinin incelenmesi
(Manisa Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2021)Markalar, ortaya çıktıkları günden bu yana toplumla ve tüketicilerle etkileşim halinde olmuştur. Bunun sonucu olarak çeşitli faktörlerin (çalışan, rakip, tüketici, doğal afet vb.) etkisiyle çeşitli krizler yaşamışlardır. ... -
Kültürel gösterge olarak türkülerin reklamlarda kullanılması: Turkcell’in “Çok çekiciyiz” reklamının göstergebilimsel çözümlemesi
(2020)Kültürel motifler barındıran reklamlar, insanların günlük yaşantılarının hemen her alanına nüfuz etmektedirler. Reklamda görme duyusuna hitap eden unsurlar renkler, nesneler, yazılı ifadeler iken; duyma duyusuna hitap eden ... -
Media literacy in a changing process in Turkey
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019)This study intends to understand and explainadaptation education to media in changing process in Turkeywhich is uttered with “media literacy” concept. The historicaldevelopment of media literacy, is approached three ... -
Media representation of sports in Turkey: The example of Hürriyet and Sabah newspapers
(Peter Lang AG, 2017)... -
Medya sağlık okuryazarlığında küresel ortaklık arayışları
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020)Bu çalışmada, dünya ve Türkiye’de medyanın, sağlık okuryazarlığına etkisinin anlaşılması ve açıklanması amaçlanmaktadır. Ülke bazında toplanan verilerle Amerika Birleşik Devletleri (ABD), Avrupa Birliği (AB) ülkeleri ... -
Metaverse teknolojisi kullanımının McLuhan’ın Teorileri ve yaklaşımları ile analizi
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2022)Bu araştırmanın amacı geleceğin interneti olarak görülen metaverse kavramını ve kullanımını Ready Prayer One filmini ve Marshall McLuhan’ın Medya Ekolojisi teorisini ve McLuhan yaklaşımlarını kullanarak incelemektir. ...