Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorPolat, Filiz
dc.contributor.authorErduran, Sibel
dc.date.accessioned2022-02-08T12:28:34Z
dc.date.available2022-02-08T12:28:34Z
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.citationPolat, F. ve Erduran, S. (2016). It takes a village: Including diversity of pupils' needs in science classes. Journal of Education for Life, 30(1), 1-20.en_US
dc.identifier.issn1300-1272
dc.identifier.issn2667-4874
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12511/8963
dc.description.abstractScience teaching for promoting inclusion (Step-IN) project is Teacher Development Agency (TDA) funded collaboration between a secondary school and a higher education institute. This project was based on a collaborative research philosophy to promote inclusive science teaching using evidence-based teaching strategies. The purpose of this continued professional development (CPD) project was to create the space for science teachers to identify potential inclusion issues in their classes and to develop strategies to tackle such issues. The CPD model included peer-collaboration and evidence-based reasoning about inclusive science teaching. This CPD experience was perceived to be an unequivocally positive one for the teachers. Inclusion of teacher's voices, developing their own CPD agenda, was found to be one of the major findings of the project.en_US
dc.description.abstractBütünleştirici eğitimi destekler Fen Bilimleri öğretimi (Step-IN), İngiliz Öğretmen Gelişim Ajansı (TDA) tarafından desteklenmiş bir lise ve bir yüksek öğretim kurumu işbirliği projesidir. Kanıta dayalı öğretim stratejileri kullanılarak bütünleştirici fen bilimleri eğitimini destekleyen proje işbirlikçi araştırma felsefesi üzerine kurgulanmıştır. Bu mesleki gelişim projesinin amacı (CPD) Fen Bilimleri öğretmenlerine zaman yaratarak sınıflarında bütünleştirici eğitimi hayata geçime sürecindeki engelleri tespit etmek ve buna yönelik çözüm üretmelerini sağlamaktır. Projede adapte edilen mesleki gelişim modeli bütünleştirici Fen Bilimleri eğitimi hakkında meslektaş işbirliği ve kanıta dayalı akıl yürütmeyi içermektedir. Bu model araştırmaya katılan tüm öğretmenler için pozitif bir deneyim olmuştur. Çalışmanın ana bulguları içinde öğretmenlerin seslerini duyurabilmesi ve kendi mesleki gelişim ajandalarını oluşturabilmeleri en önemli bulgular arasında sıralanabilir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectContinued Professional Developmenten_US
dc.subjectScience Teachingen_US
dc.subjectInclusionen_US
dc.subjectSürekli Mesleki Gelişimen_US
dc.subjectFen Bilimleri Eğitimien_US
dc.subjectBütünleştirici Eğitimen_US
dc.titleIt takes a village: Including diversity of pupils' needs in science classesen_US
dc.title.alternativeBütünleştirici eğitim takım işidir: Farklı ihtiyaçları olan öğrencilerin fen derslerinde desteklenmesien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofJournal of Education for Lifeen_US
dc.departmentİstanbul Medipol Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitimen_US
dc.authorid0000-0002-6494-513Xen_US
dc.identifier.volume30en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage20en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorPolat, Filiz
dc.identifier.trdizinidTWpNME1EQTFOUT09en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster