Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Ücretli dijital müzik platformlarında müşteri sadakati: Nicel bir araştırma
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Çevrim içi platformların hizmet sektörünün her alanında yaygınlaşmasıyla ihtiyaçlar bu yönde evrilmektedir. Günümüzün dijital kullanıcı profili ise geniş ölçüde global alışkanlıklara sahip bireylerden oluşmaktadır. Artan ...
Çevrim içi ortamlarda kullanılabilirlik ve müşteri memnuniyeti ilişkisi: Ebebek üzerine bir araştırma
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu akademik çalışma kapsamında ebebek çevrim içi platformlarının kullanımının sadakat kavramı tabanında marka güvenilirliği, kullanım kolaylığı, gizlilik ve güvenilirliği, marka sadakati, müşteri hizmetleri, kişiselleştirme, ...