Bölüm "İstanbul Medipol Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sağlık Ekonomisi Ana Bilim Dalı" Sosyal Bilimler Enstitüsü için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Kulaktan kulağa pazarlama yöntemi ile sağlık turistlerini anlamak
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu araştırmanın amacı, kulaktan kulağa pazarlanın medikal turizme olan etkisinin incelenmesidir. Bu kapsamda, kulaktan kulağa pazarlama ve medikal turizm alanında literatür taraması yapılmıştır. Birinci bölümde kulaktan ... -
Sağlık turizminde uluslararsı hastaların destinasyon seçimlerini etkileyen faktörler üzerine bir çalışma: Türkiye örneği
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Turizm dünya çapında oldukça yaygınlaşmıştır. Böylece bilim dalı olarak da daha derinlemesine incelenmeye başlanmıştır. Turizmin yayılmasıyla turizm türleri de önemli birer konu halini almıştır. İnsanlar sadece gezmek için ... -
Sağlık turizminin ekonomik boyutu: Türkiye ve Singapur karşılaştırması
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Geleneksel turizm anlayışının yanında günümüzde hızla gelişen sektörlerden birisi olan sağlık turizmi dünyada iletişim ve ulaşım ağının gelişmesi, insanların boş zaman ihtiyaçlarını değerlendirme arzusunun artması, insanların ... -
Uluslararası hasta ilişkileri yöneticilerinin sağlık turizmine bakış açısı ve sağlık turizmi faaliyetlerinin değerlendirilmesi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Dünyada teknolojinin, iletişimin ve ulaşımın hızla gelişmesi neticesinde sosyal ve ekonomik anlamda turizmin önemi giderek artmaktadır. Eskiden gezmek ve tatil yapmak anlamına gelen turizm son zamanlarda sağlık turizmi ile ...