Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Medya ve toplum
(2019)
Medya olgusu ortaya çıktığı dönemden günümüze kadar insanlar ve toplum üzerinde etkili olmuştur. Bu etkinin boyutu medyanın ulaşılabilirlik seviyesi ile doğru orantılı olarak değişmiştir. İlk dönemlerde yalnızca yazılı ...
Use of artificial intelligence as business strategy in recruitment process and social perspective
(Springer, 2020)
The artificial intelligence (AI), which has started to show itself in every field of the changing business world, has now begun to manage the recruitment processes in the human resources departments of enterprises. With ...
Social media and crisis management: The case study of cambridge analytica
(Celal Bayar University, 2020)
The ever-growing use of new communication technologies and their evolving functionality transform the use of social media in businesses. The views of social media that are very different from each other, sometimes even ...
Toplumsal gürültüden toplumsal hareketlere sosyal medyanın rolü: Arap baharı ve gezi parkı olayları örneği
(2019)
İnsanlığın ilk dönemlerinden günümüze kadar varlığını sürdüren iletişim faktörü, insanların duygu,
düşünce, bilgi vb. hususları aktarması esasına dayanmaktadır. Bu esas, insanlar açısından bir ihtiyaç
olarak değerlendirildiği ...