• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   [email protected]
  • Fakülteler
  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Ara
  •   [email protected]
  • Fakülteler
  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 16, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Factors affecting health tourism and international health-care facility choice 

Aydın, Gökhan; Karamehmet, Bilge (Emerald Group Publishing Ltd., 2017)
Purpose: Health-care tourism has become a major industry in the past decade. Following the increasing activity in health-care tourism, the decision-making process of consumers in choosing an international health-care ...
Küçük Resim

A comparative study on attitudes towards SMS advertising and mobile application advertising 

Aydın, Gökhan; Karamehmet, Bilge (Inderscience Enterprises Ltd, 2017)
The objective of the present study is to determine the major factors influencing consumers' attitudes towards two major types of mobile marketing activities: SMS advertising and mobile application advertising. It also ...
Küçük Resim

Ebrû sanatı ve bir ritüel deneyimi olarak ebrû yapımı 

Ceylan, Can (Anadolu Üniversitesi, 2018)
Son dönemde öne çıkan klâsik sanat dallarından biri olan ebrû, ilgi gören bir sanat olmasının yanında, bu sanatı gerçekleştiren kişiler açısından da önemli özellikler taşımaktadır. Ebrû’ya ilgi gösterenler, bu sanata gerek ...
Küçük Resim

Social media and social isolation: An analysis on relational communication satisfaction 

Elcil, Şifa (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2019)
Communication technologies have brought about differences and changes in social habits, cultures, and forms of communication. The communication of the individual with his / her environment and with the world is often ...

Brand coolness in a competitive environment: An empirical study on starbucks Turkey 

Akyüz, Ayşen; Pınarbaşı, Fatih (Springer, 2020)
Brand-consumer relationship is a major area of research for many years and many aspects of brand related concepts have been studied in different contexts. As being one of the fundamental brand phenomenons, brand personality ...
Küçük Resim

Sağlık iletişiminde sektörel tespitler 

Büyükaslan, Ali (Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
Sağlık iletişimi ya da sağlıkta iletişimde öncelikli olarak bir bağlam/kapsam durumu söz konusu olmaktadır. Bir tamlama olarak kullandığımızda, doktor-hasta, hasta-doktor, kişilerarası iletişim, kurumsal iletişim, kitle ...
Küçük Resim

Dijital pazarlamada nesnelerin interneti: Giyilebilir teknolojiler 

Karamehmet, Bilge (International Balkan University, 2019)
Pazarlama dünyası mobil kullanıcılara ulaşmaya çalışırken, işleri daha da karmaşık hale getirecek olan giyilebilir teknoloji pazarı ortaya çıkmıştır. Bu pazar, dijital pazarlama dünyasını büyük inovasyon yatırımlarına ...

Social reflections of renewable energy: Wind energy in Turkey 

Eken, İhsan; Kurt, Sena (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2022)
The Renewable energy consumption is promoted nationally by various organizations and countries due to its environmentally friendly feature within the measures taken against the global climate crisis. Wind energy, which is ...
Küçük Resim

Mobil bankacılıkta pazarlama iletişimi: Chatbot tasarımlarında antropomorfik özelliklerin karşılaştırmalı analizi 

Esgin, Yeşim (İnönü Üniversitesi, 2022)
Günümüzde giderek daha fazla banka pazarlama iletişimi kapsamında chatbotları mobil uygulamalarına entegre etme eğilimindedir. Bankalar için bu entegrasyon müşterileriyle iletişimde kalmanın ve aynı zamanda maliyetleri ...
Küçük Resim

Dijital çağda pazarlama iletişimi etiği üzerine bir değerlendirme 

Mavnacıoğlu, Korhan (Ahi Evran Üniversitesi, 2022)
Dijitalleşmenin en çok etkilediği sektörlerin başında gelen pazarlama iletişiminde gerçekleştirilen faaliyetler, basit bir mesaj iletme ve iletişim çabası olmanın ötesinde bir dijital ayak izidir. Bu da; tüketicileri değişen ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreKurum Yazarına GöreORCID'e GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreWoS Q Değerine GöreScopus Q Değerine GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliBu BölümTarihe GöreYazara GöreKurum Yazarına GöreORCID'e GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreWoS Q Değerine GöreScopus Q Değerine GöreYayıncıya GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarKaramehmet, Bilge (3)Aydın, Gökhan (2)Eken, İhsan (2)Kurt, Sena (2)Akyüz, Ayşen (1)Büyükaslan, Ali (1)Ceylan, Can (1)Elcil, Şifa (1)Esgin, Yeşim (1)Mavnacıoğlu, Korhan (1)... Daha FazlaAnahtar KelimeGiyilebilir Teknoloji (2)Pazarlama İletişimi (2)Anthropomorphism (1)Antropomorfizm (1)Behavioral Intention (1)Brand (1)Brand Coolness (1)Brand Identity (1)Brand Personality (1)Chatbot (1)... Daha FazlaYayın Türüarticle (9)bookPart (2)Diltur (6)eng (5)Yayın KategorisiMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (6)Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (3)Kitap Bölümü - Uluslararası (2)Erişim Şekliinfo:eu-repo/semantics/openAccess (9)info:eu-repo/semantics/closedAccess (2)Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (1)Yayın Tarihi2022 (4)2017 (2)2018 (2)2019 (2)2020 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olanlar (9)Tam Metni Olmayanlar (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Kütüphane || İstanbul Medipol Üniversitesi || OAI-PMH ||

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstabul, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: [email protected]

Creative Commons License
[email protected] by İstanbul Medipol University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

[email protected]:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.