Browsing Halkla İlişkiler ve Reklamcılık by Category "Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı"
Now showing items 1-5 of 5
-
A comparative study on attitudes towards SMS advertising and mobile application advertising
(Inderscience Enterprises Ltd, 2017)The objective of the present study is to determine the major factors influencing consumers' attitudes towards two major types of mobile marketing activities: SMS advertising and mobile application advertising. It also ... -
Ebrû sanatı ve bir ritüel deneyimi olarak ebrû yapımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Son dönemde öne çıkan klâsik sanat dallarından biri olan ebrû, ilgi gören bir sanat olmasının yanında, bu sanatı gerçekleştiren kişiler açısından da önemli özellikler taşımaktadır. Ebrû’ya ilgi gösterenler, bu sanata gerek ... -
Environmental awareness in terms of public health: Corporate responsibilities
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2021)Environmental issues are basically caused by limitless consumption of the environment by people to gain more together with the increasing population in the world as well as valuing their individual interests above the ... -
Factors affecting health tourism and international health-care facility choice
(Emerald Group Publishing Ltd., 2017)Purpose: Health-care tourism has become a major industry in the past decade. Following the increasing activity in health-care tourism, the decision-making process of consumers in choosing an international health-care ... -
Türkiye’de yapay zeka alanında yazılan tezlerin içerik analizi yöntemiyle incelenmesi
(Marmara University, 2022)Son yıllarda en çok kullanılan ve söz edilen iletişim teknolojilerinden biri olan yapay zeka, hem operasyonel verimliliği geliştirmek ve güçlendirmek için işletmelere uygulanabilen, insansı veya insansı olmayan robotlar ...