Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Dijital dünyada yeni bir boyut: Metaverse kavramına ilişkin bir inceleme
(2023)
Bu çalışma kapsamında bir sosyal medya bileşeni olarak Youtube üzerinde yer alan Metaverse ile ilgili videoların, söylem analizi bağlamında incelenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaçla çalışmada Metaverse konulu videolar, ...
Beden olumlama kampanyaları: Z kuşağının yaklaşımına dair bir odak grup çalışması
(2023)
Tüketim kültürünün günümüzdeki taşıyıcısı moda endüstrisi, sadece akımları değil güzellik standartlarını da belirlemektedir. Yıllarca reklam kampanyaları ideal beden imajını temsil eden modeller kullanmıştır ancak markalar ...
Toplumsal yaşamda metaverse: Metaverse haberleri üzerine bir değerlendirme
(TRT, 2023)
Metaverse özellikle 2021 ve sonrasında hızla gelişen ve hem bireysel hem de toplumsal anlamda insanların yaşamını etkileyen temel yeni iletişim teknolojilerinden biri hâline gelmiştir. Etkinlik yönetimi, marka yönetimi ...
The rapid diffusion of fake news: An analysis of content on migration, refugees, and conflict on international fact-checking platforms
(İstanbul University, Communication Faculty, 2023)
After the 2016 election campaign of the former United States President Donald Trump in 2016, the concepts of post-truth, disinformation, misinformation, and malinformation gain popularity. This study examines fact-checking ...