Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Social media and social isolation: An analysis on relational communication satisfaction
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2019)
Communication technologies have brought about differences and changes in social habits, cultures, and forms of communication. The communication of the individual with his / her environment and with the world is often ...
Narsisizm ve selfie paylaşımı ilişkisi üzerine nicel bir araştırma
(2019)
Narsisizm ile selfie paylaşım ilişkisini incelemeye yönelik gerçekleştirilen çalışmalarda kullanıcıların sosyal paylaşım sitelerini ne amaçla kullandıklarının incelendiği tespit edilmiştir. Özellikle, daha önce yapılmış ...
Media literacy in a changing process in Turkey
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019)
This study intends to understand and explainadaptation education to media in changing process in Turkeywhich is uttered with “media literacy” concept. The historicaldevelopment of media literacy, is approached three ...
Haber fotoğraflarında suriyeli mültecilerin temsili: Suriye olaylarının anadolu ajansı almanaklardaki fotoğraflar üzerinden incelenmesi
(International Balkan University, 2019)
Çağımızın en hızlı gelişim alanları arasında görülen iletişim teknolojileri, toplumları değiştiren ve dönüştüren etkilerinin yanı sıra farklı bir kültürün oluşumuna da zemin hazırlayabilmektedir. Günümüzde, gelişen yeni ...
Dijital pazarlamada nesnelerin interneti: Giyilebilir teknolojiler
(International Balkan University, 2019)
Pazarlama dünyası mobil kullanıcılara ulaşmaya çalışırken, işleri daha da karmaşık hale getirecek olan giyilebilir teknoloji pazarı ortaya çıkmıştır. Bu pazar, dijital pazarlama dünyasını büyük inovasyon yatırımlarına ...
E-Retailing practices in mobile marketing: The case of getir application
(IGI Global, 2019)
Today, the Internet has become a frequently-used tool in trading information, products, and services. Together with the transformations in the Internet, new media, and mobile technologies, the retail sector is also developing ...
Bir eğitim aracı olarak çocuk dergileri: ‘‘Mavi Kırlangıç’’ çocuk dergisi
(2019)
Medya, bireylere enformasyon akışı sağlamanın yanında kamuoyu oluşturma, kültüraktarımı, sosyalleştirme, siyasallaştırma v.b işlevlere de sahiptir. Medya, özellikleçocuk kitle dikkate alındığında bir eğitim aracı olarak ...
Etoriksel analiz çerçevesinde spor kulübü başkan adaylarinin konuşmalarinin incelenmesi
(Uluslararası Balkan Üniversitesi, 2019)
İkna kavramı, geçmişten günümüze sosyal bilim çalışmalarındaüzerinde sıkça durulan bir konudur. Günümüzde birçok önemlikonuşmacı, siyasi lider, akademisyen için güzel, etkili ve çarpıcıkonuşma yapmak önem teşkil etmektedir. ...
Acquisition of financial literacy as a life skill: A study on financial literacy awareness of students
(IGI Global, 2019)
Alongside the phenomena such as crisis, prosperity, etc., which emerged with the increase of global competition, the development of literacy levels has become critical. In the acquisition and development of financial ...
Endüstriyel futbol ve futbolda teknoloji kullanımı
(TRT, 2019)
Futbol endüstrisi, yıllar boyunca bazı stratejik ve sistemli adımların atılması sonucundameydana gelmiştir. Bu bağlamda, profesyonelliğin kabul edilmesi, büyük stadyumların inşaedilmesi, iktidarların oyuna yönelik ilgisi, ...