Bölüm "İstanbul Medipol Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı" Tez Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Borsa İstanbul'da işlem gören şirketler için sürdürülebilirlik endeksi önerisi
(İstanbul Medipol Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu tezde şirketler için sürdürülebilirlik endeksi önerisinde bulunulacaktır. Bu çerçevede, Borsa İstanbul'da işlem gören şirketlere yönelik bir uygulama yapılacaktır. Bu bağlamda, bulanık mantık temelli çok kriterli karar ... -
Finansal serbestleşme sonrası yaşanan ekonomik ve politik krizlerin Türkiye ekonomisine etkisi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Finansal serbestleşme süreci 2. Dünya Savaşı ve hemen ardından gelen soğuk savaş dönemi nedeniyle yeterince kutuplaşan dünya ülkelerinin ekonomilerinde meydana gelen daralmanın aşılabilmesi için 1980 yılından sonra gerçekleşen ... -
Kadın girişimci KOBİ'lerde eğitim ihtiyaç algısının finans ve diğer fonksiyonlar açısından karşılaştırmalı analizi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Girişimcilik ülkelerin ekonomik ve sosyal anlamda kalkınmaları açısından önem arz eden bir konu olarak ön plana çıkmaktadır. Genellikle erkeklerin egemen olduğu girişimcilik faaliyetlerinde son dönemde değişen ve gelişen ... -
Konut kredilerinin ekonomik büyümeye etkileri: Türk bankacılık sektörü üzerine ekonometrik bir analiz
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın amacı Türkiye'de kullandırılan konut kredilerinin ekonomik büyümeye etkisinin olup olmadığı belirlenmesidir. Bu kapsamda, konut kredisi değişkenini temsilen konut kredilerinin toplam kredilere oranı, ekonomik ... -
Türk bankacılık sektöründe yenilikçi çağrı merkezi uygulamaları ve stratejik öneriler
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Küreselleşme ile birlikte teknoloji sayesinde hızla gelişen bankalardaki çağrı merkezleri, müşterileri ile ilk temas kuran önemli bir birim haline gelmiştir. Günümüzde çağrı merkezleri sadece müşterilerine ya da arayanlara ...