Bölüm "İstanbul Medipol Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü" İletişim Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
E-Retailing practices in mobile marketing: The case of getir application
(IGI Global, 2019)Today, the Internet has become a frequently-used tool in trading information, products, and services. Together with the transformations in the Internet, new media, and mobile technologies, the retail sector is also developing ... -
Students’ satisfaction with applications implemented in distance education process during the pandemic period
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2021)Since the COVID-19 epidemic outbreak, which occurred in December 2019 and resulted in profound changes and transformations in our lives, was declared to be a pandemic, our country has also faced numerous restrictions in a ... -
Taksim gezi parkı protestolarının medya-siyaset ilişkisi çerçevesinde değerlendirilmesi
(2016)Bu çalışmanın amacı medya-siyaset ilişkisini; 'medyanın siyaseti etkileyerek yönettiği' ve 'siyasetin medyayı kendi hedeflerine ulaşmak için baskı altına aldığı' yaklaşımlarını konu edinerek incelemektir. Medya-siyaset ... -
Türkiye’de köşe yazarlığı olgusunun tarihsel izleği
(Marmara Univ, Fac Communication, 2016)Köşe yazarlığı, gazeteciliğin vazgeçilmez alt alanlarından birisi olarak basın tarihinde ve günümüzde belirgin bir yere sahiptir. Bu yüzden köşe yazarlığı olgusunu köşe yazılarının içeriği bağlamında araştırmalara konu ...