Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorMavnacıoğlu, Korhan
dc.contributor.authorSeç, Ganimet
dc.date.accessioned2022-01-24T08:30:34Z
dc.date.available2022-01-24T08:30:34Z
dc.date.issued2021en_US
dc.date.submitted2021
dc.identifier.citationSeç, G. (2021). Türkiye'de enerji sektöründe faaliyet gösteren özel elektrik dağıtım kuruluşlarının kurumsal iletişim faaliyetlerinin incelenmesi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12511/8891
dc.description.abstractEnerji, devletlerin büyümesi ve kalkınmasındaki en önemli etkenlerden biridir. Elektrik enerjisi ise hatırı sayılır ölçekte işletmenin faydalandığı, ülkemiz özelinde ve dünya ölçeğinde en çok kullanılan enerji çeşitleri arasındadır. Bu nedenle kişi başına düşen elektrik kullanım miktarı ülkelerin büyümesini ve gelişmişlik düzeyini gösteren önemli bir faktör haline gelmiştir. Ülkemizde ise 19 yy. sonrası elektrik dağıtım hizmetinin abonelere daha şeffaf ve rekabetçi koşullarda ulaşmasını sağlamak adına yapılan özelleştirme çalışmaları, tüketim perspektifinden değerlendirildiğinde hizmet alımında çeşitlilik yaratmıştır. Bu kapsamda Türkiye'de elektrik enerjisi sektöründe faaliyet gösteren özel elektrik dağıtım kuruluşlarının kurumsal iletişim faaliyetlerinin incelenmesine ilişkin tez çalışması ile genel olarak elektrik enerjisinin tarihsel gelişimi, sektörün özelleştirilme süreci, elektrik dağıtım hizmetleri ile dağıtım şirketlerinin kurumsal yapılarında önemi her geçen gün artan kurumsal iletişim faaliyetlerinin işleyişe katkısı ele alınmaya çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractEnergy is one of the most important aspects of countries' development. Electric energy is one of the most used energy types by companies in our country as well as the rest of the world. Because of this, we can see a direct connection between each individual's kWh usage and how much that country has been civilized and developed. After the 19th century, privatization efforts were made in order to implement the electricity distribution service in more transparent and competitive conditions in our country. When this situation is evaluated from the perspective of consumption, it has created diversity in service procurement. With this thesis, it is aimed to examine the corporate communication activities of private electricity distribution companies operating in the electricity energy sector in Turkey. In this context, the historical development of electrical energy in general, the privatization process of the sector, the contribution of electricity distribution services and corporate communication activities, whose importance is increasing day by day in the corporate structures of distribution companies, has been studied.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKurumsal İletişimen_US
dc.subjectEnerjien_US
dc.subjectElektriken_US
dc.subjectElektrik Dağıtım Şirketien_US
dc.subjectCorporate Communicationsen_US
dc.subjectEnergyen_US
dc.subjectElectricityen_US
dc.subjectElectricity Distribution Companyen_US
dc.titleTürkiye'de enerji sektöründe faaliyet gösteren özel elektrik dağıtım kuruluşlarının kurumsal iletişim faaliyetlerinin incelenmesien_US
dc.title.alternativeExamining corporate communication activities of private electricity institutions operating in the energy sector in Turkeyen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentİstanbul Medipol Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama İletişimi ve Reklamcılık Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster