Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
To be strategic or not to be strategic for the energy investments: That is the question
(IGI Global, 2021)
This study tries to handle the energy issue with an encompassing managerial approach with a broader perspective. In the study, which aims to contribute to the evaluation of the subject from the perspective of entrepreneurship ...
The core of business: Is it energy management or management energy?
(Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2021)
This study focuses on the significance of energy by considering it as a strategic element in competitive environments. Contrary to what thought, when discussing energy, it will try to highlight not only physical description ...
Uluslararası B2B işletmelerinde veri tabanı pazarlamasının satış büyümesine etkisi
(Istanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)
Amaç: Bu çalışmada, veri tabanı pazarlaması kullanımının endüstriyel pazarlarda faaliyet gösteren uluslararası B2B işletmelerinin satış büyümesine etkisi incelenmektedir. B2C işletmelerinde veri tabanı pazarlaması (DBM) ...