Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkkartal, Gonca Reyhan
dc.contributor.authorÇulhaoğlu Uludağ, Candide
dc.date.accessioned2023-07-18T06:28:19Z
dc.date.available2023-07-18T06:28:19Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationAkkartal, G. R. ve Çulhaoğlu Uludağ, C. (2022). Evaluation of competition strategies applied in logistics management during the pandemic process: A research on logistics companies in Istanbul. Business and Management Studies: An International Journal, 10(4), 1293-1304. https://dx.doi.org/10.15295/bmij.v10i4.2140en_US
dc.identifier.issn2148-2586
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.15295/bmij.v10i4.2140
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12511/11206
dc.description.abstractThis study aims to determine the changes in the changing competition, growth, and customer strategies within the scope of the logistics management of the COVID-19 process that affects the whole world. The study will be carried out in the form of an interview, and it will be evaluated how the changes in the supply chain processes during the pandemic process reflect on the competition, growth, and customer strategies business basis. According to the results, recommendations will be made to companies operating in the logistics sector in parallel with the changes in competition, growth, and customer strategies. The study results include the need for speed, digitization, improving the quality of customer relationships, working from home, and expanding e-commerce to create a competitive advantage.en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, tüm dünyayı etkisi altına alan COVİD -19 sürecinin lojistik yönetimi kapsamında değişen rekabet, büyüme ve müşteri stratejilerinde meydana gelen değişimleri belirlemektir. Çalışma görüşme şeklinde gerçekleştirilecek olup, pandemi sürecinde tedarik zinciri süreçlerinde yaşanan değişimlerin iş bazında rekabet, büyüme ve müşteri stratejilerine nasıl yansıdığı değerlendirilecektir. Elde edilen sonuçlara göre rekabet, büyüme ve müşteri stratejilerindeki değişimlere paralel olarak lojistik sektöründe faaliyet gösteren firmalara önerilerde bulunulacaktır. Çalışma sonuçları, rekabet avantajı yaratmak için hız, dijitalleşme, müşteri ilişkilerinin kalitesinin arttırılması, evden çalışma ve e-ticaretin genişlemesi gerekliliğini içerir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherACC Publishingen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectLogisticsen_US
dc.subjectSupply Chain Managementen_US
dc.subjectStrategic Managementen_US
dc.subjectLojistiken_US
dc.subjectTedarik Zinciri Yönetimien_US
dc.subjectStratejik Yönetimen_US
dc.titleEvaluation of competition strategies applied in logistics management during the pandemic process: A research on logistics companies in Istanbulen_US
dc.title.alternativePandemi sürecinde lojistik yönetiminde uygulanan rekabet stratejilerinin değerlendirilmesi: İstanbul'daki lojistik firmaları üzerine bir araştırmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofBusiness and Management Studies: An International Journalen_US
dc.departmentİstanbul Medipol Üniversitesi, İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi, Uluslararası Lojistik Yönetimi Bölümüen_US
dc.authorid0000-0001-5116-8434en_US
dc.identifier.volume10en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage1293en_US
dc.identifier.endpage1304en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.doi10.15295/bmij.v10i4.2140en_US
dc.institutionauthorAkkartal, Gonca Reyhan
dc.identifier.trdizinid1169381en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess