Search
Now showing items 1-4 of 4
İnsan bilgisayar etkileşimi bağlamında Endüstri 4.0 ve yapay zekânın tüketim kültürüne etkisi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
İnsan - bilgisayar etkileşiminin tüketim kültürüne etkisini incelemeyi amaçlayan bu tez; internet, yeni medya, Endüstri 4.0, yapay zeka olgularının toplumsal hayatı nasıl etkilediğini teorik olarak ele almıştır. Tezde, ...
Yeni medyada manipülatif haber dili
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Yüksek Lisans Tezi çalışması olarak ele aldığımız, "Yeni Medyada Manipülatif Haber Dili" isimli bu çalışma yeni medya ortamlarında haber dilinde yapılan manipülasyonların nasıl yapıldığını inceleme amacındadır. Türkiye'de ...
Dijital çağda siyaset ve medya ilişkisi: 2019 yerel seçimleri üzerine bir analiz
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
İnternet çağının göçmenleri ve yerlileri olarak sanal mecraların her geçen gün birçok alana entegre edildiğini görmekteyiz. Bunlardan birisi de siyasal iletişim alanıdır. Siyasi parti ve aktörleri, geleneksel propaganda ...
Türkiye'de yaşanan dijital dönüşümün radyoyayıncılığına etkisi: Değişen dinleyici profili
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Kitle iletişim araçları gelişen ve dönüşen teknolojiyle birlikte yeni yayın alanlarıyla kitlelere ulaşabilmektedir. En eski kitle iletişim araçlarından olan radyo günlük hayatta kullanılan ve hayatı kolaylaştıran teknolojik ...