Yazar "Eken, İhsan" için Enstitüler listeleme
-
Çevrim içi ortamlarda kullanılabilirlik ve müşteri memnuniyeti ilişkisi: Ebebek üzerine bir araştırma
Kocaağa, Nihal (İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu akademik çalışma kapsamında ebebek çevrim içi platformlarının kullanımının sadakat kavramı tabanında marka güvenilirliği, kullanım kolaylığı, gizlilik ve güvenilirliği, marka sadakati, müşteri hizmetleri, kişiselleştirme, ... -
Doğal ibareli gıda ürün ambalajlarının tüketici satın alma karar sürecine etkisi
Özgün, Rabia (İstanbul Medipol Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Ambalaj, insanoğlunun ürettiği ürünleri korumak, muhafaza etmek, saklamak ve başka bölgelere ulaşmasını sağlamak için oluşturdukları bir objeyi ifade etmektedir. Ambalajın gelişim süreci, kişilerin yeni materyalleri ... -
Giyim sektöründe dijital pazarlama: Çevreci yaklaşımlar
Karatoprak, Ufuk (İstanbul Medipol Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Dijitalleşmeyle birlikte artan rekabet ortamı, markaları ve özellikle global, yerel tekstil markalarını daha fazla tüketime neden olan pazarlama hedeflerine yönlendirdi. Markalar açısından ve dolayısıyla tüketicinin alışveriş ... -
Ücretli dijital müzik platformlarında müşteri sadakati: Nicel bir araştırma
Kurt, Sena (İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Çevrim içi platformların hizmet sektörünün her alanında yaygınlaşmasıyla ihtiyaçlar bu yönde evrilmektedir. Günümüzün dijital kullanıcı profili ise geniş ölçüde global alışkanlıklara sahip bireylerden oluşmaktadır. Artan ...