Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Motivasyon araçlarının örgütsel bağlılık üzerine etkisi: Perakende sektörü çalışanlarına yönelik bir araştırma
(ACC Publishing, 2021)
Perakende sektörü Türkiye’de hizmet ve satın alma seçeneklerini yenileyerek gelişen ve birçok insana istihdam sağlayan bir sektördür. Bu kapsamda çalışmanın amacı Türkiye’nin önemli perakende şirketlerinden birinin ...
Sosyal medya kullanım nedenlerinin iletişim becerilerine etkisi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Sosyal medya kavramı her geçen gün farklı alanlarda daha da aktif bir şekildekullanılmaktadır. Günümüzde bilgi, düşünce, bakış açısı, haber, içerik paylaşmak içinçevrimiçi süreçlerin hem kişisel bazda, hem de işletmeler ...