Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Özgül öğrenme güçlüğü tanılı çocuklarla yapılan grupla psikolojik danışmanın çocukların depresyon ve kaygı düzeylerine etkisi
(2017)
Bu çalışmada ÖÖG tanısı konulmuş 12 çocuk ile yürütülmüş grupla psikolojik danışmanın çocukların depresyon ve kaygı düzeylerine etkisi araştırılmıştır. Araştırma öntest-sontest modeline dayalı deneysel desenli bir çalışmadır. ...
Okula devam eden 5-6 yaş grubu çocukların annelerinin bağlanma biçimleri, kişilik özellikleri ve çocukların bağlanma biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2018)
Bu araştırmada, okula devam eden 5-6 yaş grubu çocukların annelerinin bağlanma biçimleri ile annelerin kişilik özellikleri ve çocukların annelerine bağlanma biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. İlişkisel ...
Çocuk kitabı seçme kriterlerine ilişkin okul öncesi eğitimcilerin görüşleri
(Başkent Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, okul öncesi eğitimcilerin çocuk kitabı seçerken göz önünde bulundurdukları kriterlerin neler olduğunu belirlemektir. Bu bağlamda eğitimcilerin çocuk kitapları seçiminde dikkat ettikleri kriterler; ...
Bilişsel-davranışçı yaklaşımla bütünleştirilmiş sosyal beceri eğitiminin ergenlerin sosyal kaygı düzeyine etkisi
(2017)
Bu çalışmanın amacı, bilişsel - davranışçı yaklaşımla bütünleştirilmiş sosyal beceri eğitiminin ergenlerin sosyal kaygı düzeylerine etkisini incelemektir. Araştırmada öntest sontest kontrol gruplu yarı deneysel desen ...
60-72 aylık çocukların öz düzenleme becerileri ile zorbalıkla baş etme stratejilerinin incelenmesi
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2022)
Bu araştırmada okul öncesi eğitime devam eden 60-72 aylık çocukların öz düzenleme becerileri ile zorbalıkla baş etme stratejilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Karma araştırma modeli ile tasarlanan bu çalışmanın örneklemini, ...