ORCID "0000-0002-7012-4151" Makale Koleksiyonu için listeleme
-
Identifying concrete-representational-abstract instruction as an evidence-based practice in teaching mathematics to individuals with special needs
Özlü Ünlü, Özge; Arslanoğlu, Aslin; Yıkmış, Ahmet (Ankara University, 2022)Introduction: This study aimed to evaluate whether Concrete-Representational-Abstract (CRA) teaching practices adopted in teaching mathematical skills to individuals with special needs were evidence-based. Method: In this ... -
Kaynaştırma eğitimi alan öğrencilerin ebeveynlerinin gereksinimlerinin belirlenmesi
Çifci Tekinarslan, İlknur; Sivrikaya, Tuğba; Keskin, Nesime Kübra; Özlü, Özge; Uçar Rasmussen, Meryem (Ankara Üniversitesi, 2018)Bu çalışma kaynaştırma eğitimi alan öğrencilerin ebeveynlerinin gereksinimlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Bu amaçla yapılan çalışmada “Kaynaştırma Eğitimi Alan Öğrencilerin Ailelerinin Gereksinimlerini Belirleme ... -
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere çarpma öğretiminde somut-yarı somut-soyut öğretim stratejisinin etkililiği
Özlü, Özge; Yıkmış, Ahmet (Kalem Akademi, 2019)Bu araştırmada zihinsel yetersizliği olan öğrencilere temel çarpma işlemlerinin öğretiminde doğrudan öğretim yöntemi ile sunulan somut-yarı somut-soyut öğretim stratejisinin etkililiğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu ...