Now showing items 1-3 of 3

    • Dijital pazarlamada nesnelerin interneti: Giyilebilir teknolojiler 

      Karamehmet, Bilge (International Balkan University, 2019)
      Pazarlama dünyası mobil kullanıcılara ulaşmaya çalışırken, işleri daha da karmaşık hale getirecek olan giyilebilir teknoloji pazarı ortaya çıkmıştır. Bu pazar, dijital pazarlama dünyasını büyük inovasyon yatırımlarına ...
    • Ebrû sanatı ve bir ritüel deneyimi olarak ebrû yapımı 

      Ceylan, Can (Anadolu Üniversitesi, 2018)
      Son dönemde öne çıkan klâsik sanat dallarından biri olan ebrû, ilgi gören bir sanat olmasının yanında, bu sanatı gerçekleştiren kişiler açısından da önemli özellikler taşımaktadır. Ebrû’ya ilgi gösterenler, bu sanata gerek ...
    • Sağlık iletişiminde sektörel tespitler 

      Büyükaslan, Ali (Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
      Sağlık iletişimi ya da sağlıkta iletişimde öncelikli olarak bir bağlam/kapsam durumu söz konusu olmaktadır. Bir tamlama olarak kullandığımızda, doktor-hasta, hasta-doktor, kişilerarası iletişim, kurumsal iletişim, kitle ...