Halkla İlişkiler ve Reklamcılık by Institution Author "Mavnacıoğlu, Korhan"
Now showing items 1-2 of 2
-
Dijital çağda pazarlama iletişimi etiği üzerine bir değerlendirme
Mavnacıoğlu, Korhan (Ahi Evran Üniversitesi, 2022)Dijitalleşmenin en çok etkilediği sektörlerin başında gelen pazarlama iletişiminde gerçekleştirilen faaliyetler, basit bir mesaj iletme ve iletişim çabası olmanın ötesinde bir dijital ayak izidir. Bu da; tüketicileri değişen ... -
Kriz iletişimi bağlamında united airlines overbooking krizinin incelenmesi
Mavnacıoğlu, Korhan (Manisa Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2021)Markalar, ortaya çıktıkları günden bu yana toplumla ve tüketicilerle etkileşim halinde olmuştur. Bunun sonucu olarak çeşitli faktörlerin (çalışan, rakip, tüketici, doğal afet vb.) etkisiyle çeşitli krizler yaşamışlardır. ...