Browsing Sağlık Bilimleri Enstitüsü by Subject "Marketing Mix"
Now showing items 1-3 of 3
-
Sağlık hizmetleri pazarlaması harcamalarının verimliliğinin değerlendirilmesi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2017)1970' li yılların öncesinde, sağlık sektöründe var olan rekabeti denetleyici ve önleyici hukuki düzenlemeler ile sağlık sektöründe var olan paydaşların yaklaşımları, sağlık hizmetleri pazarlaması ile ilgili faaliyetlerin ... -
Sağlık hizmetlerinde pazarlama karması elemanlarının, özel sağlık sigortalı hastalar açısından değerlendirilmesi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2016)1970'ten önce gerek ekonomik manada sağlık sektöründe rekabeti önleyici yasal düzenlemeler, gerekse sağlık sektöründe çalışmakta olanların tutumları sağlık sektöründe pazarlama uygulamaları gelişiminin diğer sektörlere ... -
Sağlık hizmetlerinin uluslararası alanda pazarlamasında pazarlama karması elemanlarının yabancı uyruklu hastalar açısından değerlendirilmesi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2018)Pazarlama karması elemanlarının sağlık hizmetlerinin pazarlamasına yönelik uyumunda; geleneksel pazarlama karmasında yer alan Ürün, Fiyat, Yer ve Tutundurma elemanlarına ilaveten Fiziksel Ortam, Katılımcılar ve Süreç ...