Browsing Tez Koleksiyonu by Title
Now showing items 1-5 of 5
-
Çevrim içi ortamlarda kullanılabilirlik ve müşteri memnuniyeti ilişkisi: Ebebek üzerine bir araştırma
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu akademik çalışma kapsamında ebebek çevrim içi platformlarının kullanımının sadakat kavramı tabanında marka güvenilirliği, kullanım kolaylığı, gizlilik ve güvenilirliği, marka sadakati, müşteri hizmetleri, kişiselleştirme, ... -
Kurum kimliğinde kültürel yansımalar; logolar üzerinde karşılaştırmalı bir araştırma: Avrupa ve Asya örneği
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Kurumlar veya işletmeler ekonomik pazar içerisinde ortaya koyduklarıyla, ürettikleri ürün veya hizmetle varlıklarını etkin ve etkili şekilde devam ettirmekteler. Kar sağlamak, sürekliliklerini korumak amacıyla markalar ... -
Pazarlama iletişimi bağlamında devlet ve vakıf üniversitelerinde kurumsal iletişim çalışmaları
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Rekabet şartlarının ağırlaştığı günümüzde pazarlama iletişimi ile kurumsal iletişimin önemi gün geçtikçe artmaktadır. Tüm kurumlar için olduğu gibi üniversiteler için de kurumsal iletişim çalışmalarının önemi büyüktür. İki ... -
Türkiye'de enerji sektöründe faaliyet gösteren özel elektrik dağıtım kuruluşlarının kurumsal iletişim faaliyetlerinin incelenmesi
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Enerji, devletlerin büyümesi ve kalkınmasındaki en önemli etkenlerden biridir. Elektrik enerjisi ise hatırı sayılır ölçekte işletmenin faydalandığı, ülkemiz özelinde ve dünya ölçeğinde en çok kullanılan enerji çeşitleri ... -
Ücretli dijital müzik platformlarında müşteri sadakati: Nicel bir araştırma
(İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Çevrim içi platformların hizmet sektörünün her alanında yaygınlaşmasıyla ihtiyaçlar bu yönde evrilmektedir. Günümüzün dijital kullanıcı profili ise geniş ölçüde global alışkanlıklara sahip bireylerden oluşmaktadır. Artan ...