Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDemir Uslu, Yeter
dc.date.accessioned2023-08-16T10:01:58Z
dc.date.available2023-08-16T10:01:58Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationDemir Uslu, Y. (2022). Sağlık kurumlarında stratejik algı yönetiminin hasta memnuniyeti ve kurumsal sürdürülebilirlik açısından önemi. Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care, 16(3), 615-623. https://dx.doi.org/10.21763/tjfmpc.1011849en_US
dc.identifier.issn1307-2048
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.21763/tjfmpc.1011849
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12511/11333
dc.description.abstractBu çalışma sağlık kurumlarında hizmet kalitesi ve kurumsal etkinliği sağlamada önemli olduğu varsayılan stratejik algı yönetimi konusunu kuramsal bir bakış açısı ile ele almak amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmanın hazırlanması sürecinde literatür taraması (secondary data analysis) yöntemi kullanılmıştır. Çalışma stratejik algı yönetimi sürecinin, sağlık kurumlarına başvuran hastaların hasta memnuniyet algılarını ne şekilde etkilediği; bütünsel bir bakış açısı ile de kurumsal sürdürülebilirlik ile olan etkileşimini analitik bir çerçevede yapılandırmaktadır. Stratejik algı yönetimi sürecinde hasta deneyimi olgusunun, algılanan hizmet kalitesini doğrudan etkilediği ve daha fazla değer yaratmada etkili olduğu söylenebilmektedir. İnsan merkezli ve bütünleşik sağlık hizmeti sunmak için sağlık sistemleriyle ilgili düzenlemeler yapabilmek ve sistem performansının izlenmesine olanak sağlayan kalite göstergeleri geliştirip bunları süreçlerle uyumlaştırmak gerekmektedir.en_US
dc.description.abstractThis study has been prepared to deal with the issue of strategic perception management, which is assumed to be important in providing service quality and institutional efficiency in health institutions, with a corporate perspective. During the preparation of the study, the literature review method was used. In this study, how the strategic perception management process affects the patient satisfaction perceptions of patients who applied to health institutions; It structures its interaction with corporate sustainability in an analytical framework with a holistic perspective. It can be said that the patient experience phenomenon in the strategic perception management process directly affects the perceived service quality and is effective in creating more value. In order to provide human-centered and integrated health services, it is necessary to make regulations on health systems and to develop quality indicators that allow monitoring system performance and harmonize them with processes.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherFamily Medicine Academyen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHasta Memnuniyetien_US
dc.subjectKurumsal Sürdürebilirliken_US
dc.subjectStratejik Algı Yönetimien_US
dc.subjectStratejik Yönetimen_US
dc.subjectCorporate Sustainabilityen_US
dc.subjectPatient Satisfactionen_US
dc.subjectStrategic Managementen_US
dc.subjectStrategic Perception Managementen_US
dc.titleSağlık kurumlarında stratejik algı yönetiminin hasta memnuniyeti ve kurumsal sürdürülebilirlik açısından önemien_US
dc.title.alternativeThe importance of strategic perception management in health institutions in terms of patient satisfaction and institutional sustainabilityen_US
dc.typereviewen_US
dc.relation.ispartofTurkish Journal of Family Medicine and Primary Careen_US
dc.departmentİstanbul Medipol Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Sağlık Yönetimi Bölümüen_US
dc.authorid0000-0002-8529-6466en_US
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage615en_US
dc.identifier.endpage623en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.identifier.doi10.21763/tjfmpc.1011849en_US
dc.institutionauthorDemir Uslu, Yeter
dc.identifier.trdizinid1125924en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster