Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAdıgüzel, Zafer
dc.date.accessioned2023-02-15T08:49:10Z
dc.date.available2023-02-15T08:49:10Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationAdıgüzel, Z. (2019). Competitiveness of international business: Management, economics, technology, environment, and social study of cultural perspective. Handbook of Research on Decision-Making Techniques in Financial Marketing içinde (412-428. ss.). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-7998-2559-3.ch004en_US
dc.identifier.isbn9781799825609
dc.identifier.isbn9781799825593
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.4018/978-1-7998-2559-3.ch004
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12511/10446
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherIGI Globalen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectInternational Businessen_US
dc.subjectManagementen_US
dc.subjectEconomicsen_US
dc.subjectTechnologyen_US
dc.titleCompetitiveness of international business: Management, economics, technology, environment, and social study of cultural perspectiveen_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.ispartofHandbook of Research on Decision-Making Techniques in Financial Marketingen_US
dc.departmentİstanbul Medipol Üniversitesi, İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi, Uluslararası Lojistik Yönetimi Bölümüen_US
dc.authorid0000-0001-8743-356Xen_US
dc.identifier.startpage68en_US
dc.identifier.endpage91en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.identifier.doi10.4018/978-1-7998-2559-3.ch004en_US
dc.institutionauthorAdıgüzel, Zafer
dc.identifier.scopus2-s2.0-85128057445en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster