Browsing by Author "Eken, İhsan"
Now showing items 1-17 of 17
-
Acquisition of financial literacy as a life skill: A study on financial literacy awareness of students
Gezmen, Başak; Eken, İhsan (IGI Global, 2019)Alongside the phenomena such as crisis, prosperity, etc., which emerged with the increase of global competition, the development of literacy levels has become critical. In the acquisition and development of financial ... -
Creating public opinion in digitalized renewable energy projects: The case of the Konya city
Eken, İhsan; Kurt, Sena (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2023)Turkey has a rich climate diversity, and it is one of the countries that has developed in recent years renewable energy production. Renewable energy resources, which are among the elements that ensure the economic independence ... -
Çevrim içi ortamlarda kullanılabilirlik ve müşteri memnuniyeti ilişkisi: Ebebek üzerine bir araştırma
Kocaağa, Nihal (İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu akademik çalışma kapsamında ebebek çevrim içi platformlarının kullanımının sadakat kavramı tabanında marka güvenilirliği, kullanım kolaylığı, gizlilik ve güvenilirliği, marka sadakati, müşteri hizmetleri, kişiselleştirme, ... -
E-Retailing practices in mobile marketing: The case of getir application
Eken, İhsan; Gezmen, Başak (IGI Global, 2019)Today, the Internet has become a frequently-used tool in trading information, products, and services. Together with the transformations in the Internet, new media, and mobile technologies, the retail sector is also developing ... -
Etoriksel analiz çerçevesinde spor kulübü başkan adaylarinin konuşmalarinin incelenmesi
Gezmen, Başak; Eken, İhsan (Uluslararası Balkan Üniversitesi, 2019)İkna kavramı, geçmişten günümüze sosyal bilim çalışmalarındaüzerinde sıkça durulan bir konudur. Günümüzde birçok önemlikonuşmacı, siyasi lider, akademisyen için güzel, etkili ve çarpıcıkonuşma yapmak önem teşkil etmektedir. ... -
Giyim sektöründe dijital pazarlama: Çevreci yaklaşımlar
Karatoprak, Ufuk (İstanbul Medipol Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Dijitalleşmeyle birlikte artan rekabet ortamı, markaları ve özellikle global, yerel tekstil markalarını daha fazla tüketime neden olan pazarlama hedeflerine yönlendirdi. Markalar açısından ve dolayısıyla tüketicinin alışveriş ... -
Gündemi twitlemek: Twitter’da enformasyon güvenilirliği üzerine bir araştırma
Çaycı, Ayşegül Elif; Çaycı, Berk; Eken, İhsan (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2021)Sosyal medya platformları son yıllarda kullanıcılar tarafından enformasyon kaynağı olarak kullanılmaktadır. Olağanüstü durumlarda ve kriz dönemlerinde sosyal medya platformları yoğun olarak kullanıcılar tarafından enformasyon ... -
Haber fotoğraflarında suriyeli mültecilerin temsili: Suriye olaylarının anadolu ajansı almanaklardaki fotoğraflar üzerinden incelenmesi
Eken, İhsan; Gezmen, Başak (International Balkan University, 2019)Çağımızın en hızlı gelişim alanları arasında görülen iletişim teknolojileri, toplumları değiştiren ve dönüştüren etkilerinin yanı sıra farklı bir kültürün oluşumuna da zemin hazırlayabilmektedir. Günümüzde, gelişen yeni ... -
Increasing customer satisfaction in strategic communication studies: Excellence awards in the transportation sector
Eken, İhsan; Gezmen, Başak (Springer, 2020)As a partner of the European Foundation for Quality Management (EFQM), KalDer (Quality Foundation) annually gives Excellence Awards to companies and non-governmental organizations operating in various sectors as a result ... -
Narsisizm ve selfie paylaşımı ilişkisi üzerine nicel bir araştırma
Çaycı, Berk; Çaycı, Ayşegül Elif; Eken, İhsan (2019)Narsisizm ile selfie paylaşım ilişkisini incelemeye yönelik gerçekleştirilen çalışmalarda kullanıcıların sosyal paylaşım sitelerini ne amaçla kullandıklarının incelendiği tespit edilmiştir. Özellikle, daha önce yapılmış ... -
Özçekim kültürünün yükselişi: Dijital yerlilerin ve dijital göçmenlerin sosyal medyada özçekim paylaşım tutumlarının karşılaştırılması
Çaycı, Berk; Çaycı, Ayşegül Elif; Eken, İhsan (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)Özçekim, modern bir otoportre şeklidir. Özçekimle ilgili benliğin sunumu; narsisizm, eğlence, sosyal etkileşim, lüks tüketim, cinsiyet, özsaygı, tüketim kültürü, sosyal medya bağımlılığı ve kimlik oluşumuyla ilgili ... -
The role of media literacy in setting media awareness: A study towards university students
Gezmen, Başak; Eken, İhsan (2020)Technology always develops and changes at a dizzying pace and causes mobile devices to evolve as well. Mobile devices that have grown to be extensions of individuals, became indispensable elements of daily life. So much ... -
Social reflections of renewable energy: Wind energy in Turkey
Eken, İhsan; Kurt, Sena (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2022)The Renewable energy consumption is promoted nationally by various organizations and countries due to its environmentally friendly feature within the measures taken against the global climate crisis. Wind energy, which is ... -
Sporda giyilebilir teknolojilerin birleştirilmiş teknoloji kabul ve kullanım teorisi 2’ye (Utaut-2) göre davranışsal niyetlerin incelenmesi: Nabız monitörü örneği
Kurt, Sena; Eken, İhsan (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2022)Teknolojinin her alanda gösterdiği gelişim, spor ekipmanları konusunda da önemli mal ve hizmet çeşitliliğini doğurmaktadır. Bunlardan biri olan nabız monitörleri aktif spor yapan bireylerin egzersiz kalitesini etkilemektedir. ... -
Students’ satisfaction with applications implemented in distance education process during the pandemic period
Gezmen, Başak; Eken, İhsan (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2021)Since the COVID-19 epidemic outbreak, which occurred in December 2019 and resulted in profound changes and transformations in our lives, was declared to be a pandemic, our country has also faced numerous restrictions in a ... -
A study of users’ proclivity to access news on the axis of digital transformation
Esgin, Yeşim; Eken, İhsan (Erciyes University, 2022)The purpose of this research is to find an answer to one of the fundamental questions about the copyright of news content published on the internet and the future of online news content production. Hereof, “Is access to ... -
Ücretli dijital müzik platformlarında müşteri sadakati: Nicel bir araştırma
Kurt, Sena (İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Çevrim içi platformların hizmet sektörünün her alanında yaygınlaşmasıyla ihtiyaçlar bu yönde evrilmektedir. Günümüzün dijital kullanıcı profili ise geniş ölçüde global alışkanlıklara sahip bireylerden oluşmaktadır. Artan ...